2012. május 13., vasárnap

Anyukám ajándéka - fázisfotók


Fonallal voltam kénytelen berácsozni a leendő munkaterületet, ugyanis Albertirsán - ami város!!! - úgy néztek rám, mikor illanófilcet kerestem, mintha 8 szemem lenne legalább :(
Ez még csak hagyján, de mikor aidát merészeltem kérni, úgy éreztem utána magamat, mintha szentségtörést követtem volna el :(((
Röhejes - marad a net, illetve talán a környező városok, ha bármit is vásárolni akarok. Az egyetlen osztott himző, ami Albertirsán kapható, az a Puppets márka...


Két színből még nem igazán lehet kivenni, hogy mi is lesz belőle.


Na nem mintha a harmadik szín - a fehér - sokat lendítene a felismerésen.


De négy színnel már sanszos a felismerés.

Anyukám kedvenc kutyafajtája a skót juhász. ...és ahogy belemerültem a blog indítása után a többi blog nézegetésébe, bizony belefutottam többféle kutya fajta leszámolható mintájába. Hogy örültem neki, mikor ezt megtaláltam. Nem kellett tovább agyalnom, hogy mit is fog kapni anyukám a szülinapjára, ami jövőhéten szombaton lesz. Úgyhogy nekem addigra végeznem kell az öltögetéssel, és a teljes keretezési ceremóniával.

2 megjegyzés:

  1. Hogy a fenébe fogod te ezt addigra megvarrni? Éjjel-nappal? Az egyebek, amiket a boltról írtál, nagyon hasonlóak nálam is. Itt legalább van egy nő, aki tudja, miről beszélek, a többi hebeg-habog. Fonalat én is max. PP Coats márkájút veszek - a Puppets és ez egy állványon vannak, nem is tudtam először, hogy ha nem Puppetset vettem. Másról meg csak annyit, hogy nem is keresik. Én csak a neten, veletek beszélgetve tudok olyanról is, hogy vágólap, körkés, illanófilc, hímzésalátét, stb szót váltani. Így én is általában a net mellett maradok. Vásznak itt sincsenek. Tartják magukat a jó kis masszív kongréhoz, egy-egy aida csíkjuk van (szalagjuk). Úgyhogy :( :( :(
    Ja, akarom mondani, hogy agyon van dícsérve a fülbevaló, amit tőled kaptam szülinapomra (a rózsaszín-fekete, tudod). Nagyon szívesen használom:)

    VálaszTörlés
  2. Hát... kb... Azóta a bal alsó kutty már készen van, teljesen kontúrozva. A kezeim fájnak, alig bírom felemelni őket. Tényleg, ahogy van 2 percem, ülök le és bökök, mert ennek kész kell, hogy legyen...

    A beszerzés pedig tényleg siralmas. Az a gond, hogy a környező városokban nem is tudom, hogy hol vannak ilyen boltok, mert eddig nem érdekelt ilyen mélységekben ez a dolog... :(((

    A fülinek örülök, hogy neked is is másnak is tetszik. Hord sokáig egészségben! :)

    VálaszTörlés